hemma igen

nu är jag hemma igen, eller har varit det snart en timme, ätit oså. ska ut med vovsingen nu sen tror jag jag ska städa mitt rum, både för att det behövs och för att jag vill komma in på andra tankar eller liksom glömma bort tankar och det går nog när man är fullt upp med att städa och lyssna på musik.
och tiden med sandra och philip var underbar, vi åkte ju somsagt till martin och kolla på film med han, johan och två tjejer som sedan åkte hem, vi drog därifrån så vi var hos sandra klockan två typ, då fixa vi oss och la oss och kolla på någon film på tv. men philip var tvungen att sova för att han skulle upp och jobba, sandra pallade inte kolla mer och jag låg och försökte tvinga mig själv att kolla men gav upp efter en stund. sen vaknade vi, kolla tv, åt frukost, sen lämna philip oss, sen kolla jag och sandra tv igen, sen fixa vi oss och tog bussen och tåget hem och sandra till philip. på tåget var det en störd gubbe som satt och prata med sig själv om typ terrorister, ambulanser, vapen och sånt, typ som om att det var värsta olyckan. det var lite cp om jag får säga det själv, hihih.
jag vill inte tänka dessa tankar
jag vill försvinna från dom

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0