hemma efter ett meningslöst doktorbesök

nu är jag hemma igen, fick sitta och vänta på jan, min doktor, i furtio minuter utan mening för han sa inte så mycket vad allt kunde beror på, sen var jag tvungen att gå till labbet som osså var meningslöst. sen gick jag iaf till banken och lämna in ett papper, sen gick jag i centrum en stund, köpte ett kort till mamma och sen belönade jag mig själv lite och köpte leggins, en affish, och filmer. kollar just nu på en fast inte så noga för orkar inte haha. ska senare gå och möta mamma, men ah ska nog kolla på filmen trottsallt. hihih. nu skrev nån på msn osså, suck. hajdå!

p.s jag hatar sjukhus, dom är läskiga och för vita d.s

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0