godnatt inlägget för denna söndag

nu sitter jag här med tandborsten i munnen, tog just bort nagellacket också pga kök på schemat imorgon. ;( tvn visar a lot like a love som jag sa, ska snart stänga av datorn för att koncentrera mig mer på den. måste bara fixa lite till innan. imorn är det skola, något jag för en gångs skull ser fram emot, klarar inte av att sitta hemma en dag till, den här dagen har bara bestått av värdelöshet. (om man kan säga så, haha) tur att vänner finns iallafall!
godnatt, vi hörs imorgon då jag efter skolan struntar i träningen och försöker bli frisk istället och träffar min bror för att låna en mobil av honom, dags att springa till badrummet, puss!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0