glöm igår, lev idag och be för imorgon

"dags att torka bort tårarna på kinden, försöka slänga iväg alla dessa tankar som virvlar runt i huvudet och kolla runt om kring, på alla vänner som står där och försöker hjälpa. som stöttar och verkligen försöker göra en till något bättre. var glad för det som finns där i nu läget, och deppa inte sönder för det du just förlorat."


dags att duscha, sen sova som jag hatar i nuläget, tro mig jag hatar det! ni skulle också göra det om ni var jag. det är hemskt. och vet ni hur bra jag egentligen mår nu efter att ha tränat? måste träna imorgon också, och på onsdag, och på torsdag, lördag har jag match och söndag blir det nog långprommis. hoppas på träning på fredag också bara för att haha. nej nu hör jag hur duschen ropar. ;D sov gott iaf, skriver imorn.
K. - kärlek. som jag nu slutar mina sms med till Frida tex pga att det är asjobbigt att skriva <3 på mobilen jag har.


btw, ett år sen idag. :)

skriv något sött här
Postat av: Anonym

läste just vad du skrev som var personligt om dig när man trycker på din bild.

då borde du veta att om du skriver saker som är dåligt mot någon får du skylla dig själv om folk kommenterar.

annars kan du ju skriva någonstans där ingen kan läsa???? ganska logiskt, tilloch med för en liten fjortis som dig

2009-01-13 @ 12:51:51

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0