galet

vilken dag, jag är helt slut. på svenskalektionen gjorde vi dock nada, blev lite sne på läraren eftersom hon har haft över typ en månad på sig att rätta bokrecensionen men inte ens kollat på den, är man seg då eller? sne hade vi lunch, äcklig mat. hihih, sen hela rasten spenderades åt att leta efter dennis haha, sen hade vi kök och vi gjorde hallonnågonting och citronnågonting. sen vitt matbröd, allt var iallafall gott men oj vad ont i magen man fick efter eftersom efterrätterna innehöll grädde. sen gjorde jag även smör pga att jag lyckades vispa grädden lite för mycket första gången.
jag lyckades även tjaffsa liiite med läraren eftersom hon babblade en massa skit, och jag blev bara mer och mer irriterad så det slutade ju som det slutade. fast det blev bra efter någon timme, haha.
sen åkte jag hem och bestämde mig för att dra ner till träningen jag hade satt frånvaro på för att jag bara hade lust att försvinna från verkligheten ett tag vilket jag gör när jag tränar, så det var perfekt att dra till träningen och få springa av sig. och nu ska jag även ut med hunden, fast innan ska jag träna lite till - nämligen göra situps och armhävningar.
nu har jag inte tid att skriva här mer, vi hörs en annan gång. ciao!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0