fantasin är inte så jävla bra just nu så jag kan skriva en normal rubrik

när man har en blåsa på fingret pga en kniv så har man hållt i den för mycket va? bra för då kanske jag inte ska skära så mycket mer. ;) och det är inte bara blåsan som känns, även fötterna börjar kännas mer och mer, men det är något man får ta antar jag.. i 4 ½ vecka till..
och idag vet jag inte hur många engångshandskar jag använt, och hur många gånger jag egentligen ropat på jonny.
haha iallafall så är det kul, längtar dock inte till nästa vecka då jag inte ska jobba som kallskänka med ann-marie längre. :(
ikväll måste jag skriva om mina två första dagar på apu:n för man måste skriva dagbok till skolan *suck*

föresten såg jag en väldigt ful person på station när jag skulle hem, HA!
föresten igen, jag har insett att det går ett perfekt tåg på morgonen, love it! :D

skriv något sött här
Postat av: Anonym

Du är inte precis en person att säga att nånn annan e ful du, du e ful som stryk

2009-01-21 @ 00:06:30
Postat av: Anonym

jag säger vad jag vill, och ditt utseende kan man säkert inte ens kommentera för det inte är värt det.

2009-01-21 @ 18:22:02
URL: http://blackcrap.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, jag kan i alla fall se hur du ser ut, och du ser förjävlig ut kan jag meddela.

lever ditt hår?

2009-01-21 @ 21:30:04
Postat av: Anonym

hahah som om jag bryr mig om din fkn åsikt? tror inte det va..

och ja mitt hår lever, du har ju tydligen sätt det så då har du väll sätt att det finns där. (y)

en liten fråga, vad vill du mig? :D

2009-01-21 @ 21:55:52
URL: http://blackcrap.blogg.se/
Postat av: Anonym

det ser nämligen dött ut,

jag vill att du ska flytta till antarktis där ditt hår smälter in i den vita snön.

2009-01-21 @ 22:09:54
Postat av: Anonym

aha okej.. trist då. ;)

trodde alla kunde färger förutom typ spädbarn.. mitt hår är nämligen inte vitt sörrö!

2009-01-21 @ 22:14:56
URL: http://blackcrap.blogg.se/
Postat av: Anonym

närapå

2009-01-21 @ 22:21:24
Postat av: Anonym

kissgult kanske passar bättre elleee?

2009-01-21 @ 22:24:25
Postat av: Anonym

om du tycker det, tyck det. jag bryr mig som sagt inte vad du tycker och tar inte åt mig heller. alla har vi olika åsikter liksom.

2009-01-21 @ 22:35:53
URL: http://blackcrap.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tror nog att du bryr dig mer än vad du säger, annars hade du inte brytt dig om att skriva om oss som skriver kommentarer.

hejdå sneöga

2009-01-21 @ 22:53:26
Postat av: Anonym

tro vad du vill

2009-01-21 @ 23:03:44
URL: http://blackcrap.blogg.se/
Postat av: Anonym

men sluta lek mogen.,

hade du vart mogen hade du inte haft hela rummet fullproppat med världens jävla tönt från fucking highschool musical.

VÄX upp själv någon jävla gång. troru vuxna mogna personer har bilder på en liten pojke med försök till manskropp med ett jävla bebisansikte.

sluta lev i en dröm, och se verkligenheten

2009-01-22 @ 11:12:43
Postat av: Anonym

Jennie, sluta be dom växa upp dom vet inte hur man gör det för dom kommr alltid vara skit, och det visste vi redan

2009-01-22 @ 18:20:59

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0