efter allt är det trottsallt dags att vila

när jag äntligen fick sova så var jag helt plötsligt inte trött, kul tänkte jag då och la mig och kollade lite på olika grejer på svt som bla andraavenyn. sen nu har jag precis duschat min hund och mig själv, plus varit lite mot mig själv och pysslat å donat. nu ska jag borsta tänderna sen ska jag lägga mig och vila, för mitt huvud mår faktiskt inte bra.
när jag vilat och klockan blivit kvart över två ska jag och fanny gå och möta mamma så ska vi åka och hämta en cykel som blivit min, och köpa glass. <3
tror jag föresten ska lägga mig och vilplugga, eller så pluggar jag när jag kommer hem, måste somsagt skriva den där förbannade dagboken om apun! :@
aja hejdå så länge,

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0