bästavänner föralltid

jag har just nu varit ute ensam på hundpromenad, var borta en timme om inte mer. gick alltså en lång promenad. och nästa hela den promenaden tänkte jag på bästavänner, mina bästavänner.
och det är såhär att jag har faktiskt dom bästa bästavänner i världen, därför tänkte jag ägna detta inlägg åt dom, endast dom, för att dom är så jälva bra.

jag älskar er

frida och guselina
för mig är ni absolut bäst och ingen kommer någonsin bli bättre än er. det är ni två som får mig att vilja fortsätta leva, för utan er skulle jag inte funnit mig själv och förstå saker och ting. när allt i livet är svårt och värdelös då vet jag att ni finns där med en stöttande hand, jag vet att jag kan smsa eller ringa när som helst och ni bryr er lika mycket varje gång. och vet ni hur mycket det egentligen betyder för mig? när mitt liv inte riktigt är som jag vill ha det och jag bara vill gråta, då finns ni där och jag får gråta ut på er axel. ni finns där med era stöttande ord, allt för att få mig att sluta gråta och må bra.
vad som än händer så kommer ni alltid finnas i mitt hjärta, för jag kommer aldrig någonsin sluta älska er två. ni kom in i mitt liv och där ska ni stanna föralltid. jag skulle inte vilja tänka mig ett liv utan er, för det skulle inte gå att leva. för om jag inte skulle ha er vem skulle jag då vända mig till när jag inte orkar? jag lovar att allt jag skriver är sant, ni är min livskraft, ljusen i min vardag, anledningen till att gå upp på morgonen. utan er skulle jag inte vilja existera, då skulle jag verkligen ha en anledning till att lämna livet. så lova mig att aldrig lämna mig eller svika mig. för att ha er vid min sida är det jag behöver dag ut och dag in. jag tror inte ni riktigt förstår hur jävla mycket ni betyder för mig. det går inte att förstå, det är obeskrivligt. jag skulle kunna skriva och skriva men aldrig komma fram till slutet egentligen. men någonstans måste jag sluta så jag gör det här.
ni är mitt fkn allt, jag älskar er. glöm aldrig det.
true friendship never die.


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0