asså åh vad komiskt!

lillie, jag kan börja med att skänka dig några ord. nej jag känner inte dig, jag har ingen aning om vem du är, jag har aldrig sätt en bild på dig vad jag vet och blablabla. och eftersom jag inte har en aning om vem du är och känner inte dig så varför ska jag skriva om dig? (nu gör jag det visserligen bara för att jag ska förklara en sak för dig :))
det där om den som trodde den var ballast i världen var fan inte menat till dig, du behöver inte tro att allt i min blogg är menat till dig, det behöver ingen som jag inte känner tror eller vet om tro. för jag skriver för det mesta bara om personer jag vet om. bara så att du/ni vet.
du känner inte mig heller så du behöver inte sitta och fortsätta skriva kommentarer? jag tar inte åt mig iallafall, jag tar bara åt mig av det folk som känner mig säger och skriver, så om du menar på att du har ett liv så bevisa det och sluta sitt och kommentera massa onödigt shit till mig och sandra som ändå inte bryr oss. som du kanske märkt eftersom vi svarar inte på dina kommentarer eller försöker inte leta upp vem fan du är..?

det som hänt för 3-4 månader har jag och sandra lagt bakom oss nu, för vad är det att sitta och bry sig om idag? vi bryr oss istället om nuläget, för det finns mer mening att göra det. kanske dags för alla att göra det!?


aja, över till annat nu.. skolan idag var helt meningslös, saknade sandra massor. först kom vi dit, anneli var somsagt sjuk så vi hade helen en timme, sen lunch en timme. kom tillbaka, hämtade kockkläder, satt och lyssnade ännu en gång på apu info från maggan, slutade, hade rast i två och en halvtimme typ, idrott som vi dansa på sen typ tjugo minuters mentorstid. OJ vad jag diggade skoldagen - not!
nu ska jag ut med min lilla hund, sen är det träning ikväll två timmar, gr8. aja tjillevippen.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0