APU

nu är jag här igen, brist på annat att göra kan jag lova.
idag i skolan hade vi våran älskade arl lektion som alla i klassen (som jag vet om) längtar så otroligt mycket till. jag var inte seriös, någonstans, ingen gillar den lektionen. den är dödstråkig och läraren är inget att hurra för heller för den delen. maggan, vad mer ska jag säga? till en början gav jag och jag tror dom flesta andra henne en chans, men ju mer fel vi hittade hos henne ju mer sjönk hon i status hos oss. nu är så gott som alla emot henne, och det går verkligen inte att ge henne en till chans. nej det går inte.
iallafall så för typ tredje lektionen i rad så ägnar hon hela lektionen till att prata om apu, som vi nu förövrig har nästnästa måndag (!) vi satt där och lyssnade på samma sak om och om igen, sen så tog jag mig mod till att ringa min apu.
emilio på scandic star hotel skulle jag få prata med och ja.. ingen höjdare om man säger så, och efter det samtalet började jag längta ännu mindre till den kära apu;n. 8.00-16.00 varje dag i femveckors tid, arbetsuppgifterna kommer vara att stå i både varm- och kallkök vilket inte alls är min grej det där med att stå i kök. plus så kommer en trea idag och säger "sämsta platsen, du kommer bara få städa" jippi x femtiotusen! maggan säger iallafall att jag ska vara glad över platsen, men jag tvekar, det ända jag är glad för är att jag slipper åka så jävla långt på morgonen, en station sen är jag framme, perfekt.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0