äntligen en bra söndag

igår övertalade jag mamma att vi skulle hitta på något idag för jag pallade inte bara sitta hemma pga det som hände förra söndagen. så vi åkte till barkarby och gick först runt på rusta, sen så gick vi på stadium, skopunkten, intersport, lindex och kappahl. fick ett par gråa mjukisar som jag så länge velat ha och en ny vattenflaska som jag inte haft på jättelänge, sen fick jag nya sängkläder osånt med. min mamma är bäst. :)
sen åkte vi hem och jag har fått mig lite i magen, nu är det film på tvn brevid mig men funderar på att städa liiite i mitt rum innan jag kan luta mig tillbaka. haha.
imorn när jag vaknar upp måste jag ta mig till sollentuna för apu, jag vill fortfarande inte.
men aja, nu tänker jag inte skriva mera. och jag vet inte om det blir någon sammanfattning om fredagen, vi får se senare. (aa)

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0