allt går bara man vill

äntligen hemma säger jag bara.. imorse när jag stod i köket kände jag hur mycket jag ville hem, kände inte för att stå där, kände mig svimfärdig osv. men jag klarade av heeela dagen faktiskt. det är bra för om man är sjuk mer än tre dagar måste man ju jobba på lov och det känner jag inte direkt för. :)
snart ska jag ut med hunden en snabbis, sen när pappa kommer hem ska vi till banken sen ska vi hämta min mobil som jag fick sms om idag att den var klar! (jippiii! :D <3) sen ska han skjutsa mig till träning och efter det är det möte, sen måste jag hem och skriva lite skoluppgifter.. ja jag har en helt uppbokad kväll framför mig.
nu ska jag smörja in mina händer som är torrare än någonsin sen ska jag ut med vovsingen.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0