alla är vi olika, och tur fan är då det

ännu en dag i skolan avklarad, även ännu en dag med huvudvärk avklarad. sanrdisen var dock sjuk, vilket var tråkigt. en dag utan henne är rätt tråkig om jag måste erkänna det. (krya på dig min plutt. <3) när vi skulle äta lunch i skolan så var det typ en mils kö, och ja jag överdrev men ändå, aldrig sätt så lång matkö, fattar inte varför heller. sen åkte jag hem och jag fick sällis av lovisa på tåget. (:
sen när jag gick av så sitter två tjejer som jag vet är typ 14-15 så känner jag att dom kollar på mig och då är det klart man kollar lite snabbt bara för att se vilka det är såklart, vem gör inte är frågan. så utbrister ena tjejen "vad fan glor du på?" man ba ööh va? vad snackar du om.. det var liksom dom som kolla först, och ja.. ibland förstår jag mig inte på folk, speciellt inte sånna som dom. som tror dom är snyggast och bäst i hela världen men egentligen inte är något av det. hade bara sån lust att säga tillbaka "ja jag vet faktiskt inte riktigt vad jag kollar på" eller "en gris" eller något i den stilen, men då lovar jag att det skulle bli ett jävla liv, hon skulle resa sig, gå fram till mig och fråga om jag tyckte jag var ball när jag sa det och sedan fråga om jag ville ha stryk, typiskt sånna som henne. och det orkade jag inte med så gick bara vidare och tänkte vidare på hur ful och dumihuvet hon var.
sen kom jag hem efter ett besök på ica och snack med grannen, pratat lite med mamma och kollar på tv nu, hihih. på söndag vill jag simma, men jag vene om jag vill dit själv och göra det, får se. imorgon har jag match, får se om jag spelar eftersom jag har haft ont i huvet några dagar irad nu.
dags att sluta skriva detta inlägg, vi hörs senare för jag ska bara vara hemma och mysa loss idag, plus vila asså försöka bli frisk. ska nog kolla lets dance ikväll, hahah. PUSS!


jag är ingenting utan dig

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0