30 januari

nu är jag hemma efter ännu ett äventyr att skriva upp. censie hade somsagt bokat biljetter till "i taket lyser stjärnorna" i kista, men när vi ska hemma våra biljetter så funkar det inte, hon i kassan säger att det inte finns något bokat med det numret, kul! så vi far in till stan, kungsgatan rättare sagt och fixade in oss där, sen gick vi och kolla snabbt i några affärer i stan innan vi åkte till kista en snabbis igen, haha. sen åkte vi tillbaka till stan och var tvugna att gå assnabbt för att inte missa början av filmen, och censie hade skavsår så hon gick utan skor, mongobarn ne jag skoja! :) <3
och nu är jag hemma.. ensam.. vilket jag inte vill, för vet ni hur många tankar som svävar runt i min skalle just nu? dom tankarna som inte borde finnas där. liksom hej kul att det är den 30. jag hatar det. .. tänk om.. tänkte jag förut.
ska snart lägga mig i sängen och kolla film tror jag, imorgon får jag ha kul! hihih.
nej tack för mig, snart är även denna dag slut och avslutar mitt med godnatt. (äntligen är dagen till ända!)

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0