01.18 - ja jag är tröttish

klockan är kvart över ett och ja jag sitter här och gäspar än.
gubben carl-jan åkte inte ut från lets dance, istället var hasse aro tvungen att lämna dansgolvet, fine han var inte heller något att hurra för. mohaha.
idag är det 6 månader sen jag tog min piercing, så nu är det dags att börja kolla på nya och byta ut, fett med nice.
hunden ligger fortfarande och nannar kudde i min säng, kanske ska ta och ge henne sällis snart? ska ju trottsallt vara duktig och gå ut med henne imorn, försöka köpa en tröja, sen träffa elvir.
aja vi får se vart minutrarna sätter mig. säger iaf godnatt nu för vad som än händer och sker kommer jag inte skriva här något mer fören när jag har vaknat igen efter min skönhetssömn, tihi. morsningkorsning, godnatt.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0