shopping i kista en tisdag med sandra

hemma från kista. och ja jag hittade en tröja, dock inte den jag hade på hjärnan, men samma modell bara två andra färger som gjorde det mkt snyggare. sen fick jag även med mig en sminkgrej och ansiktsmask, oså fika i magen, mohaha!
snart ska jag duscha, sen lägga mig och kolla på "grind" som jag somna till igår. jag är sjukttrött!
kommer inte blogga något mer idag, så godnatt osv. ha en bra onsdag!

skriv något sött här
Postat av: Anonym

ditt lilla piggsvin, vem tror du att du är!?

2009-02-10 @ 20:56:14
Postat av: gissa vem? hihi (y)

+ att du mötte världens bästa brud (a)

2009-02-10 @ 23:24:09
Postat av: den bästa

jag tycker om att äta bajs!:D

2009-02-11 @ 13:10:37

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0