seg trött och förjävlig onsdag

ja jag kan ju börja med att jag missade en LITEN väldigt liten detalj om kista igår, jag mötta även världens bästa my där. hihih, hoppas du blev nöjd nu din lilla skiit, maha.

idag var jag faktiskt för ovanlighetensskull uppe i tid och hann för ovanlighetensskull till 43 tåget som för ovanlighetensskull inte var försenat. hela dagen har jag varit skit trött, gjort allting skit segt och bara velat gå hem, men så är det ju ibland. men såhär trött har jag nog aldrig varit.
fick iaf hålla på med shopen, och jag tyckte det var astråkigt och jobbigt, det var nog tröttheten som gjorde allting, fick sluta en halvtimme tidigare och jag blev överlycklig över det.
när jag kom hem tänkte jag blogga, men funkade det? nej.. blogg.se är stört ibland, så la mig och kollade på film, men det blev inte så mkt kolla, somnade till lite och sen när jag vakna var det middag. nu ligger jag fortfarande i sängen, nu myser jag dock med min lillskit och lyssnar på musik. försöker bli taggad till träning. måste bli det, för vill verkligen träna.

btw, jag börjar nog bli sjuk seriöst nu. har varit lite småsjuk hit och dit, men nu idag har jag haft ont i halsen hela dagen, i fredags gick det över efter ett tag men nejnej inte idag, nu svider den och krånglar så att jag tror jag får spader. men får hoppas på att det inte är så allvarligt iaf.
annars blir det besök hos doktorn igen, som dit blir även fast halsen går över. ska kolla upp min järnhalt oshit någongång snart.

nej nu ska jag vila lite, sen byta om oså, träning 7-9, adjöss.

skriv något sött här
Postat av: My

hihi ja nu är jag nöjd :D im so happy, im so glad, merci! (a) <33

2009-02-11 @ 23:13:48
URL: http://myb.blogg.se/

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0