min underbara tid utan bloggen

nu är jag hemma igen gott folk, och oj vad jag har haft det ruuligt. igår mötte jag först upp sandrisen på tåget sen åkte vi till märsta centrum och mötte tony, sen mötte vi lovisa sen gick vi runt lite och shoppa på öb, haha. sen hämta philip mig och sandra så åkte vi hem till henne, chillade, åt och fixade oss. sen drog vi till iems en stund, sen bar det av där ifrån till afram, där ernad och toni också var. hos afram stanna vi hos ända in på nattens timmar. sen kom vi på att åka hem, så jag, sandra, lovisa och fjong satte oss i bilen och tog en cheeseburgare på vägen hihih. när vi kom hem så la vi oss direkt och då var klockan runt halv fyra.
idag vaknade jag upp då och då imorse, men vaknade inte riktigt till förens philip kastade godispåsar på mig för att jag var tvungen att gå upp *suck* haha, och fan vad huvudvärk jag hade, men men. vi satte oss i bilen vid tolv och åkte till väsby och mekonomen, sen donken. sen åkte vi hem och chillade, sen skulle dom duscha och då är det klart jag somnar i sandras säng haha. sen fixar vi oss, och åker till kista där vi äter och kollar på bio "bröllops duellen" som fick mig att tänka på två personer, men aja, orkar inte tänka på det just nu men jag har haft en grym helg, nu ska jag snart duscha och försöka må ännu bättre, hihi. hoppas ni haft det bra, hajdå!

skriv något sött här
Postat av: Anonym

glöm inte bort att vi väckte dig andra gången genom att mula dig med mina smutsiga strumpor! :D

2009-02-02 @ 18:08:10
URL: http://fjongis.blogg.se/

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0