måndag, "fantastiska" måndag

skriver inte mycket nu, bara så att ni vet, men ni kan ju liksom få veta att jag lever.
imorse märkte man gott och väl på mig att det var måndagsmorgon, jag pallade absolut inte gå upp ur sängen och när jag väl gjorde det var det på tokförsent såklart, sen tjaffsade jag med mamma så det slutade med att jag smällde igen ytterdörren och gick mot tåget - sur.
sen har jag varit trött hela dagen lång, och jag förstår inte varför eftersom jag typ tagit det lugnt hela helgen, konstigt. ann-marie tycker jag ska gå och kolla upp något med.. vad var det nu igen.. typ min järnhalt. nått sånt iaf. så får väll snacka med mamma, när vi är sams dåra.
ska snart iväg med pappsen och äta, sen blire träning för min del, skööönt. även fast jag har ont i mina ben oså men jag måste träna, love it!

föresten tror jag jag har varit med om en mystisk natt, för imorse när jag vakna hade jag ont precis under högeröga (och det ömmar fortfarande) och sen igår kväll höll jag på med en sak sen, iallafall vad jag minns, la jag tillbaka den men när jag vakna imorse låg den på golvet, på andra sidan rummet. knas! haha.

nej nu ska jag packa mina grejer och vänta på pappa som precis gick ut med lillskiten.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0