kvälls babbel

nu sitter jag här och känner mer än på topp. bara så att ni vet, ett litet problem har jag tyvärr. min mage kurrar! dock tänker jag inte göra något åt det som man brukar göra när man är hungrig, istället ska jag plocka undan lite grejer. skriva en liten packlista (nej jag kan knappt packa en väska annars, får bara problem utan) sen imorgon blire, upp packa, äta, osv ni vet liksom sen hoppas på det bästa innan jag blir upphämtad och sen åker jag ut på havet, utan datorn så räkna med att jag bloggar liiite imorn, sen bloggar jag fredag kväll typ.

föresten så var träningen katastrof, eller ja.. jag kände inte någon glädje i den, mer än att vi prata om gayar och jag berättade en hemlis för guse, som även kommer föras till frida inom kort. aja, nu ska jag och min hungriga mage fixa det sista innan jag lägger mig och typ kollar film, sen sover jag hela natten lång så att jag slipper klaga på keso att jag är tröttast i stan imorn på båten, och så att jag slipper somna tusen timmar tidigare än henne och berätta massa crazy things i sömnen. så äre, så godnatt! :)

skriv något sött här
Postat av: Anonym

haha jennie där höll juh frida på att bli sur på att hon hade missat en hemlis ^^ <3

2009-02-26 @ 09:56:18

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0