jag ska inte gråta

fan att den där jävla carl-jan aldrig åker ut, vad sur jag blir.. men hela "grythyttan" röstar ju såklaart på han. sämst.
aja, nu har jag lyssnar på en och samma låt i typ två timmar, låter bra va? och underhållt mig med att snacka med gamla kontakter på msn typ.. har disskuterat massvis med felixpelix, sen pratat lite med robin, och sen har jag pratat med viktor osså. men jag ska snart ta och borsta gaddarna och lägga mig och sova. jag har faktiskt ont i huvudet.
och imorgon får vi se vart jag sätter mina fötter. ska iaf vara med guse, så vitt&brett vet jag, resten har jag ingenaning om. jag tipsade om staden, så vi får la se.
nej ni får ha det bäst inatt. ;) puss

morfar, var stark för min skull. <3

skriv något sött här
Postat av: Anonym

fuck you idiot

2009-02-20 @ 23:39:00

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0