idag är det farfars dag. <3

igår somnade jag somvanligt tidigt igår vilket resulterade till att jag vaknade tidigt, såklart. så jag var klarvaken vid typ nio. så la mig och kolla tv innan jag beslöt mig för att gå upp och duscha vid elva.
ska åka till farmor och farfar vid kvart över ett så måste fixa mig innan dess, men jag har ju lite tid på mig iaf, hihih.

grattis farfar. <3

igår på melodifestivalen kom älskade måns med till final i globen, det var nog bara för att jag höll tummarna. ne jag skoja, men vem trodde inte han av alla skulle komma med. det var ju typ solklart.
och var det bara jag som inte tyckte lilla söta markolioo var värd en sista plats?

snyggingen i egen hög person


skriv något sött här
Postat av: Erica

Marko kommer alltid vara Marko! ;D

2009-02-16 @ 15:16:41
URL: http://du vet nog

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0