gårdagen typ

hejhej goddag.
igår var jag och guse först i hallen och kollade på när a-laget tog hem seger mot väsby. sen åkte vi inte till staden, därifrån fick jag med mig ett par nya skor, en klänning, två t-shirts, en bh och örhängen. sen åkte vi hem till guse och vi ska inte nämna tragedin på tåget, haha. mer än att det var en stackars liten duva som hade kommit in i tåget, jag led med den.
iallafall vi gick till ica och köpte godis innan vi drog hit, sen nördade vi bara, var ute med hunden, åt, kollade på melodifestivalen (EMD <3) osv. sen somnade vi sent, såklart somnade jag först.
nu har vi varit vakna ett tag, ätit frukost osv. sen ska vi hem till mig och laga middag, maha!
ni får ha en bra dag tills vi hörs nästa gång, pöss!

gulleplutt erik, och gulleplut danny + mattias och molly.
juste molly gick också med till final, det var oväntat men bra för bwo suger anusballe. :)

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0