fredagsmorgon

godmorgon, jag har inte bråttom och jag somnade från datorn igårkväll så det stod på så då kan jag ju lika gärna passa på att önska er en trevlig fredag. jag har min sista dag på apun idag, och det är rätt tråkigt för nu den här sista veckan har varit den bästa av dom alla fem. och det är ju klart det är så, eller hur? idag jobbar ann-marie bara till tolv vilket är bajs, så efter det måste jag jobba med emilio, eller nej jonny är ju iof där till två, det är bra. sen kommer väll maciek någongång där med. pallar inte jobba med emilio, han är jobbig, haha.
nej nu ska jag vakna lite, klä på mig, sminka mig och allt jag ska göra innan jag kanske för en gångs skull kommer iväg i tid till tåget, haha. ha iaf en trevlig fredag så hörs vi bergis ikväll. puss,

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0