Fredag med stort F

nu är jag hemma, efter en inte alls lång dag. jag kom dit, jag fick göra shopen, jag fick gå hem ungefär.
ann-marie fick dra hem redan vid halv tio, och då fick jag veta att jag också snart skulle få gå hem. innan jag skulle hem så åt jag lunch, dock inget gott, sen skulle jag och emilio ut till buffén en gång för att kolla den, och då går han bakom mig och sätter sina händer på mina axlar och typ styr mig så han trycker mig mot en dörr och massa, man ba tack. sen träffa jag guse och antonia så stod där och fördrev tiden lite innan jag gick in och prata jobb och blev två biobiljetter rikare.
när jag hade klivit av tåget och börjat min vandrig hem kom jag på att jag glömde mina papper i en låda där, bra liksom, min läxa och allt, så får åka dit i veckan och hämta dom haha, dom slipper mig inte ännu! kanske har sommarjobb där med, känns skönt.

och har ni föresten sätt det fina vädret, årets första vårdag eller? jag ska snart ut med min hund på en promenad som får heta duga, sen ska jag med mamma till kista en snabbis.
ikväll får vi se vad som händer, let's dance antar jag eftersom näsan fortfarande rinner irriterande. aja, ni får ha det så bra tills nästa gång jag skriver, puss.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0