fredag den trettonde

nej det funkade inte igår heller att logga in och skriva ett godnatt inlägg.
så jag satte mig i sängen med fanny och spelade fifa som jag inte gjort på typ två månader, dom som känner mig kanske kan lista ut varför.
men sen blev jag trött och la mig och sov hihih.

när jag vakna imorse mådde jag värdelöst, men jag orkade inte ringa apun HAHA så jag åkte dit och kämpade mig istället igenom hela långa dagen med värsta förkylningen, :/ och dagen var lång, stannade över ända till kvart över fem. men det var kul, jobbade med maciek och han var riktigt rolig idag faktiskt.
jag skulle göra currydressing så fråga han om jag hade lärt mig det i skolan.
m - har ni lärt er det i skolan?
j - ne, haha. vi har typ inte lärt oss någon dressing i skolan.
m - inte? vad gör ni i skolan då?
j - öhm, jadu.. haha typ ingenting.
m - bra skola, haha
sen när vi hade gjort hela currydressingen.
m - så nu kan du currydressing, så om ni ska göra det i skolan nu behöver du inte fråga om hjälp, du kan allt fast ingen annan kan.
j - ahjo eller hur, sen säger dom att det är fel så frågar dom vart jag lärt mig och då svarar jag jag har lärt mig av macek.
m - om dom säger att det är fel, då ringer du mig så kommer jag och dödar dom.

haha, det var nog roligare än det låter, sen hade vi massa andra roliga samtalsämnen för engångsskull osså. (aa) bla dissuktera vi min restid till skolan, som han aldrig skulle palla tydligen haha!
när jag sluta gick jag till apoteket och köpte nässpray, sen kirrade jag biobiljetter för jag ska bjuda mamma och pappa på "vi hade iallafall tur med vädret - igen" på söndag. bara för att jag vill göra något för dom helt från ingenstans. sen åkte jag hem och åt middag och prata med mamma och pappa. sen så har jag inte gjort så mycket mera.

föresten är det ju otursfredagen idag, men jag har inte haft oturen med mig konstigt nog, även fast jag tycker jag är otursförfölj så har jag inte märkt så mycket otur idag, mer än min jävla förkylning som blitt värre.

ja somsagt är jag är grymt förkyld och hatar det, jag vill inte missa matchen imorgon! :( om jag inte kan spela ska jag åtminstonde dit och kolla, sen på söndag ska vi först hem till farmor och farfar för farfar fyller år, sen somsagt bio. så jag har lite planerat i helgen iaf, och det är nice. hihih.

nu ska jag kolla vidare på let's dance med mami, hare bra. puuuss!


långa inlägg behöver bilder.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0