fortfarande torsdagskväll, fast senare

någon viktor vann på årets kock - jag fattade ingenting. haha, kanske för att jag mer kollade vad jag och jesper skrev på msn? nu sitter jag iaf fortfarande här, vill inte gå och sova, orkar inte gå och sova, stannar istället här en stund till och lyssnar på musik som inte får mig att tänka på massa faktiskt, underbart att må så här bra. :D jag är stolt som tuppen.
kanske ska lägga mig och kolla film strax, men då kommer jag ju somna från mobilen och är mitt uppe i ett "försöka övertala läge" så ingen bra idé, somsagt jag stannar här en stund till. hihi, pusshej och godnatt snart.

åh vad sur jag blir på min jävla ipod! :@

skriv något sött här
Postat av: Anonym

ååååh vad "fin"

2009-02-05 @ 23:59:01

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0