"för att du ska ha något att fråga om"

så nu är jag här igen och skänker er ett kort litet inlägg för att duschen väntar faktiskt.
jag och pappa åt på donken, och jag insåg hur dåliga dom är som använder samma papperskorgar till grejer som man ska sortera, ofta liksom. då behöver det ju inte stå "muggar" "happy meal kartonger" osv, allt hamnar ändå i samma shit.
sen åkte jag till hallen, där jag var tvungen att bygga sarj (och nej jag är inte bombsäker på hur det stavas, och jag bryr mig inte heller), men sen kom det mer och mer så jag var inte ensam, hihi. sen hade vi träning som gick bra faktiskt, och nu har jag kollat på tv och varit ute med hunden.
nu ska jag somsagt duscha, sen som i vanlig ordning kolla film och sova. det väntar en ny dag imorgon med nya äventyr, tjillevippen!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0