farfar, bio och pizza

nu är jag hemma igen. (dock har jag varit det en stund, men iallafall)
vi åkte somsagt till farmor och farfar där lite folk befann sig, satt där och prata och hade det trevligt, fika gjorde vi med. sen blev klockan dags att åka till bion. så vi gjorde såklart det, köpte 2 stora popcorn, en fanta på flaska, en toblerone och en klubba för endast 40;- bara för jag är bäst och får allting billigare, mohaha. oså sen började filmen som var rätt rolig faktiskt. sen åkte vi och köpte pizza och åkte hem och åt.
och nu är jag här, tihi. ska ut med lillskiten snart, sen duscha oså, sen är det beck ikväll!

skriv något sött här
Postat av: Anonym

Du är så jävla äcklig vet du det?

Jag önskar att din mamma och pappa aldrig hade knullat till ett sånt jävla fucking misstag som du

Någon gång ska jag träffa dig

och du ska få förklara all JÄVLA SKIT du har skrivit fattar du det?

JAG HOPPAS att du inte sover gott om nätterna.

DU, DIN FULA ÄCKLIGA IDIOT. JAG ser dig ofta, och du är så jävla ful i skolkatalogen vet du det? jag GARVAR. du är verkligen inte en fin skapelse.



// vi som HATAR dig

2009-02-15 @ 22:53:45

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0