ett poäng är bättre än inget, eller huuur?

nu är jennie hemma från en borta match mot bele barkarby. trodde på en stor förlust men ack så fel man kan ha.. ibland.. det blev faktiskt lika, ett ett, vi spelade bra och vi satte även första målet. som var en fin passning från keso och skott från mig, det målet satt som handen i handsken. dock släppte vi några minuter även in ett mål pga alla inte lyssnar på tränarna, och det är ju lite synd det faktiskt. menmen, oavgjort är bättre än förlust, så vi får tänka liiite positivt i det hela. vi kammade ju trottsallt hem en pinne, hihih.
väl hemma fick jag middag på engång, sen ska jag snart ut med lillskiten sen är det duschen som gäller, ååå lägga sig tidigt ofc, för nu är den efterlängtade helgen över tyvärr. och imorgon påbörjas den nästsista veckan på apun, skolan närmar sig med småsteg. jag längtar tills det är dags att sätta sig på tåget till märsta igen istället för sollentuna, faktiskt!
nej nu tackar jag för denna gång och ja jag vet inte när jag skriver nästa gång, ni kanske får ett godnatt inlägg, who knows. :) iaf, k&h.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0