ett klagoinlägg en lördagskväll

kul, otroligt kul. nu har jag bara massa klagandes på g.. nästan.. typ..
1. jag har feber, dock inte mycket, 38 grader men har ändå ruggigt ont i skallen
2. näsan slutar aldrig rinna, skit irriterande
3. jag hostar slem
4. öronen gör asont
5. jag fryser
6. jag mår INGE bra!
(7. flickorna förlorade matchen)

tur att melodifestivalen har börjat iaf, eller vad säger ni? såg ju inte förra lördagen men hade tänkt kolla idag bara för att jag är sjuk oså, om jag skulle varit frisk skulle jag nog inte varit hemma vid det här laget. men aja, ska ta och bege mig ner till mamma strax och kolla med henne. jag tror jag kommer heja på månsan. hihih. <3

skriv något sött här
Postat av: Sophia N

Svar:

Har preciiiiiis gjort en (www.tiion.blogg.se) och har ingen lust att börja med en ny, beror lite på hur stort projekt det skulle bli?

Du har ju dina måsten med stiler å skit :) haha

Krya på dig! <3

2009-02-14 @ 22:56:22
URL: http://sosecret.blogg.se/

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0