det är väll bara säga hej förkylning!

såklart funkade inte blogg.se igårkväll när jag skulle skriva ett godnatt inlägg igårkväll, hoppas ni somnade iaf.
träningen gick super, jawad och adam från a-laget var och hjälpte till lite osså. men jag skulle nog inte tränat för imorse när jag vakna kunde jag knappt prata, men jag tvingade mig iväg till köket, dock kom jag försent och tog en frukostrast, men jag gick inte därifrån förens fem över fyra, och jag slutar egentligen fyra. mer än att jag nyst och hostat hit och dit så har det gott bra faktiskt.
när jag sluta skickade jag mess till pappa som faktiskt kunde hämta mig, så sprang snabbt in på apoteket för att köpa strepsils sen mötte jag upp fader min.
och nu är jag hemma, ska nog snart äta middag, sen kommer även sandrisen kvar. som börjar bli en stammis här på torsdagar, "pucko kväll" som hon tydligen kallar det, haha.
men jag har iaf varnat människan om att hon kanske blir smittad, men hon kommer iaf, så inte mitt fel ifall hon blir sjuk. (aa)
nu fick jag mess om att hon är här om max sju minuter, så jag ska nog avrunda det hela och svara henne.

ha det bäst, pöss!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0