4 dagar och jag är tillbaka.. igen..

saknat mig? nu är jag iallafall här med ett inlägg igen, jag har inte haft någon blogglust så har helt enkelt skitit i att uppdaterat den här bloggen till er. (och mig)
även fast jag varit borta i fyra dagar typ så har inte mina besökare försvunnit för det, så det verkar som att ni vill läsa min blogg trotsallt, och kan stå ut dom gånger jag inte bloggar, besöker min blogg gör ni vilket fall som helst, maha!
aja, efter att några dagar utan blogg har gått så har det ju hänt en hel del, men jag tänker inte skriva det som hänt nu eftersom det är bara meninslöst.

ny bloggdesign har jag fått också som ni troligtvis ser om ni inte har synfel. och den fina designen ska vi tacka lilla erniboy för, för det var denna gång han som tog sig tiden. <3
dock är jag inte alls nöjd med textstilen på inläggstexten, jag och många andra har försökt ändra den men den vill inte ändras, det kanske kommer med tiden, bara vänta och se liksom.
och som ni ser är rubriken också helt fucked up, men det måste ju lösas på något vänster, hur vet jag inte riktigt ännu, men kanske i framtiden när skallen fungerar som den ska, utan huvudvärk.

nu sitter jag här med kalla pannkakor till vänster om mig och en hund som slickar sig om munnen till höger om mig. så nu måste jag ta och ge henne lite eftersom jag faktiskt lovat henne, hihih.
så nu ska jag runda av, ta mig lite pucko och mata hunden och mig själv, och fortsätta vara förkyld såklart. (nej det har inte gått över ännu, vilket är surt, riktigt jävla surt)

skriv något sött här
Postat av: ErnieBoy

ja men tror du jag orkar hålla på med texten:d jag e ingen kodare.. jag designar bara... fast den blev kanska fin.. dock inte min bästa=)<33

2009-02-19 @ 22:30:08

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0