8/12 21.55

min frida gick för inte så länge sen. dirr när hon kom åt vi middag, sen efter gick vi till ica och hyrde filmen slumdog millionaire, trodde den skulle vara bättre, och sen köpte vi lite gottigottgott att äta till liksom. det var en asmysig tisdagskväll. tack frida! (<3)
nu ska jag borsta tänderna oså, sen hoppas på att paradise hotel avsnittet har kommit ut så jag kan kolla på det innan jag lägger mig i mina rena lakan. det kommer bli underbart. underbart att sova i rena lakan och kunna sova i sin egna säng igen, tummen upp på det! imorn blire förhoppningsvis skolan, saknar stället. juppjupp. nej nu ska jag borsta gaddarna, tjingtjing!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0