7/12 18.58

hej! somsagt mötte jag upp min underbaring på tåget, vi åkte till märsta och gick till coop först. sen gick vi hem till henne och kollade på film och hade allmänt myys. hon får mig alltid att må så jävla bra, förstår inte! (<3) sen så somnade vi typ halv två? och gick upp halv åtta imorse. väl i skolan var båda två skitsega och hade kramp i magen, det var rätt sjukt att båda hade det, så båda åkte hem, var och en till sig, sen jag kom hem har jag sovit fram och tillbaka så nu känns det bättre. åt även på donken med pappa, och där skulle dom typ spela in en film om donken hah, iaf. ska snart ut med hunden oså. sen lägga mig tidigt idag, puss på det.


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0