30/12 11.03

för ovanlighetens skull skriver jag innan jag duschar denna gång, wowmoment?
nejmen iallafall, inatt sov jag värdelöst. kunde först och främst inte somna, sen när jag väl sov kändes det ändå inte som att jag sov, ni vet när man sover typ fem minuter, sen vaknar man till lite och så fortsätter det sådär. vid nio tiden vaknade jag och tänkte 'ohfuck jag pallar inte gå upp redan' som tur var så somnade jag om och sov ordentligt fram till halv elva. så alltså, jag har sovit en och en halvtimme bra inatt, annars vare värdelöst.
nu har jag precis varit ute med fannybanny lite, nu äre duschen som gäller och sen blire kista. och föresten så har jag ställt större krav på mitt nyårslöfte nu, more about that later. pussss.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0