29/12 23.59

förlåt men vart tar tiden vägen? sist jag blogga var klockan nio nu ären tolv. och jag har inte gjort nånting på den tiden nästan. det är läskigt hur tiden bara rinner iväg och allt man gjort blir historia. snart sitter man här och är femtio bast, hah fyfan. måste nog börja ta tag i mitt liv nu. xD

whatever, tiden är ett stort problem som ingen någonsin kommer lösa. ska nog snart nanna kudde, ögonen hänger inte riktigt med strax. först ska jag snacka klart med min käre klasskamrat på msn. imorn blire kista med sandra & philip. som jag skrev innan måste jag shoppa lite things till nyår. nu har jag iaf fått lite mer klart för mig vad som händer då, men det är inte riktigt skrivet i pannan på oss. men som tur är är det inte nyårsafton imorgon. :)

suck, nu har två till minuter gått, och jag som skulle ta tag i mitt liv kan ju börja med att borsta tänderna, sovgott.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0