29/12 21.09

jag förstår inte varför man ska behöva lida av huvudvärk dag ut och dag in. visst den finns mycket värre grejer, men för mig är huvudvärk en jävligt jobbig grej i mitt liv. det är värdelöst att ha det, vem tycker inte det liksom?
och det räcker inte med att det ska finns, nejnej typ femtio extra problem ska dyka upp med, går livet ut på problem? börjar nästan tro det alltså.

nej men det var inte det jag skulle påpeka. skulle påpeka att jag börjat kolla på paradise hotel danmark (..igen) och jag hade nästan glömt bort vilken liten snygging det finns med där. ska alldeles strax fortsätta kolla på honom, eller jag menade det. ska bara bjuda er på en snyggis bild. ni behöver det i dena gråa vardag.

kom igen snygging, flytta till sthlm! ;)

skriv något sött här
Postat av: Angelica

ja, så är det alltid. man vill inte höra nyår, man vill uppleva de. och fatta vad man kommer ångra sig sen, om man valde sitta hemma..



och jag håller med dig om att den där killen borde flytta till stockholm haha, vi behöver fler snygga killar här..

2009-12-29 @ 21:38:39
URL: http://blondiecake.blogg.se/
Postat av: Angelica

Mjo det är ju så. Har du någonting planerat på nyår eller tar du dagen som den kommer?



Absolut, han kan gärna dra med sig sina snygga kompisar som vet hur man behandlar tjejer också. Han behöver göra den här världen lite mer fantastisk.

2009-12-29 @ 21:51:12
URL: http://blondiecake.blogg.se/
Postat av: Angelica

okej, det låter i för sig ganska skönt att inte ha allt spikat :) själv så ville vi ha lokalfest som sket sig så nu blir de hemma fest med betydligt mindre människor så får se hur det kommer sluta!



Jo tack, det kan behövas. haha kärlke suger :)

2009-12-29 @ 22:53:56
URL: http://blondiecake.blogg.se/

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0