29/12 16.39

dagen blev inte alls som tänkt. jag vaknade vid elva tiden och orkade inte ens röra på mig typ, mitt huvud värkte och jag är precis inne i lingondagarna. så jaa. jag beslöt mig för att ligga en liten stund till iallafall, men det slutade med att det blev tre timmar till, sen gick jag upp och messade censie att jag skulle stanna hemma idag. och det är jag glad över att jag gjorde, för mitt huvud har inte blivit bättre ännu, även fast jag bara legat rätt upp och ner i soffan. rolig tisdag, eller inte. imorn måste jag nog till kista och förbereda mig lite inför nyår. om det blir någon fart och fläckt i den det vill säga. nu var det middag hörde jag, så avslutar här med en puss till er.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0