27/12 11.41

på bloggen fick jag tydligen läsare i julklapp, ni ökade enormt här under juldagarna.. :o
iallafall så igår drog jag till lovisa, kom dit vid strax efter fem typ och vi gjorde inte vidare värst mycket till en början innan vi insåg att vi skulle börja med maten, vi gick då till willys o handlade kött och cola. (å dipp + gräddfil) sen gick vi hem och lagade maten, sen satt vi och hade värsta romantiska middagen, haha. asmysigt vare, snackade en massor osv. sen satte vi oss och kollade på tv innan vi blev bjudna på ett glas vin vid tingvalla så vid halv tolv drog vi oss dit, haha. men kvällen var bra, dock var det inte speciellt roligt att åka hem.. 1. det var en jobbig kille på tåget som var full och pratade hur högt som helst och ja var allmänt jätte jobbig. 2. en tjej rökte inne på tåget. 3. hela stationshuset var nerspytt. (y)
whatever, jag kom iallafall hem tillslut och nu är det en ny dag. ska vara med censie idag, jätte länge sen jag träffa henne så vi har nog mkt att prata om. nu ska jag duscha alldeles strax, ovanligt. men ska inte iväg förns tre. tihih. puss.


sommarn -08, goa tider!


skriv något sött här
Postat av: MESTELSA

sv: ungefär 2 år :D

2009-12-27 @ 13:25:23
URL: http://mestelsa.blogg.se/

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0