23/12 00.22

hemma för ett tag sen. gick ut med hunden direkt och sen kollade jag på andraavenyn. what the fuck. iaf. i centrum blev det ett jävla röjj. som alltid. :* men ah. fick med mig hem en kofta som ska bäras på julafton. sen satt jag och isafisa i typ minst en timme och snackade och åt chirre. haha. sen gick vi till sateliten och träffa pojkar. mysigt värre liksom. sen skildes vi åt. och den rackarn åker bort imorn, trist som fan! men imorn ska jennie slå in sista julklapparna sen ska hon städa sitt rum så det ser skapligt ut till julafton. sen vette fan vad jag mer ska göra, jo ringa ett samtal men wow? ah men nu tror jag jag ska sova, sitter och klagar på min trötthet på msn, tror inte dom vill höra det mer, tihih. puss.


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0