2/12 00.37

nyss hemkommen.. eller okej för en stund sen.
jag vet att klockan är mycket, men jag har ju sovmorgon till klockan ett imorn så jag och min isa passade på att dra in till fina staden och kolla på new moon. den var galet bra. lovisa och jag hade det asroligt inne på bion men det verkade inte andra ha? haha. sen träffade vi även på "jätte trevligt folk" som påstås vara huuuur trevliga som helst utanför sina bloggar, vet ni vilka jag pratar om? en bloggerskas vars blogg börjar på kiss och en bloggare vars blogg börjar på gay. jag kan kommentera helt ärligt nu, att dom är inte ett dugg trevliga utanför bloggen. punkt slut. (man kan ändra uppfattning lika snabbt som man blinkar ibland, heh) whatever, tur att isafisa fanns iaf, bästa. <3
nu är jag iaf somsagt hemma, och tänkte lägga mig i sängen och kolla på beck nu, myys.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0