15/12 20.20

ÅRET.

Hur har året 2009 varit för dig?  precis som en berg&dalbana.
Bättre än förra året? kan jag faktiskt inte svara på..
Har du träffat några nya vänner? javisst.
Någonting du aldrig kommer glömma från 2009? finns en hel del jag aldrig kommer glömma.
Har du flyttat under år 2009? nepp.
Har du hittat en ny låt som du älskar?  jaråh.

Isåfall vilken? finns mååånga..
Har du druckit alkohol? såklart, busigt va?
Har du kysst en främling? yes i have. (y)

KÄRLEK.

Hur har din kärlek varit 2009? bra och dålig?
Har du varit kär?  njae
Har du sagt jag älskar dig till någon? räknas vänner oså? ;o
Har någon sagt jag älskar dig till dig? räknas vänner oså? ;o
Har du haft ett hemligt förhållande? ne, meningslöst. hah.

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? nej tack&lov.
Har någon i din släkt eller nära avlidit? ja, jag saknar dig morfar. <3

Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? nej..
Har du varit i slagsmål? neråh.

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? yessss.. mkt..
Isåfall vad? det vet endast dom som bör veta det.
Har du skämt ut dig? haha, det är väll vad livet går ut på? xD
Har du ljugit för en vän? ööhm, inte allvarligt liksom.
Har du varit ute en hel natt? haha jo, när jag och mimi sov under stjärnorna.
Har du blivit tagen av polisen? räknas böter så ja.. lol..
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? jaklart.
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? jaklart.

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du i? arlandagymnasiet.
Har någon varit elak mot dig  skolan? nix.
Hatar du någon i din skola? heh, jovisst.
Har du gjort något framsteg? joråh.
Har du haft alla rätt på ett prov?  trore.

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? ja, puss på det.
Har du förlorat en vän? typ.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? japp!
Har du gått bakom ryggen på en vän? nej.
Har du ljugit för en bästavän? nej.
Har du många killkompisar? så många att jag klarar mig iaf. ;)


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0