14/12 20.51

fyfan vilken seg dag det varit idag! försov mig, dock kom jag bara en kvart försent.. till vad? jo städning. det sög ju. sen fick vi sluta en timme tidigare på den lektionen. då gick jag, marcus och daniel till valsta. sen kom vi tillbaka och åt lunch. sen skulle jag ha bild men det var bara jag där så jag slapp den lektionen så jag var med sandra på hennes historia ist, dock somnade jag en stund. sen fick hon sluta en timme tidigare på den, så skulle vi ha rast en timme till men vi började alkoholen tidigare och fick sluta tidigare då med. men ändå, skoldagen sög.
sen så åkte jag till kista med frida, så nu har jag köpt lite mer julklappar. endast jimmy och fanny kvar som är akut till julafton. för idag köpte jag till pappa och johan med. sen så får vi se vad mamma ska köpa till farmor, farfar och mormor. whatever. måste plugga nu, puss!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0