random

slänger in ett till inlägg innan jag drar, ska gå hemifrån 10 över för att ta 27 tåget. har fixat klart lite nu, gått ut med hunden oså. sitter just nu och lyssnar på kom änglar - lars winnerbäck tokigt bra låt. väntar även på en låt på msn som lillen håller på att skicka, så ska lyssna på den innan jag går med, har faktiskt ingenaning om när jag kommer hem så antingen bloggar jag imorn eller ikväll.. bara så att ni vet liksom. imorn ska jag btw städa hela dagen typ, mitt rum, bilen och rensa garderoben, på måndag efter skolan ska jag träffa censie som är grymt saknad (!) okej, nu snackar jag bort mig, så jag avslutar här. tihih, k&h.


lillen & jag i somras. (:


skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0