"det är inte lätt att gå vidare med ordet sviken i bakfickan"

igår kväll åkte jag till rotan, sen efter en stund där drog jag och sandra till märsta, till ida. vi mötte micke så vi bestämde med honom att dra till hans pappa, när grejer var fixade begav vi oss dit och spenderade natttimmar där. jag, sandra, micke och tony åkte från micke vid typ halv fyra, alla var hungriga så vi åkte till donken i rissne och åt. haha. xD det var mysigt men jag hade sån jävla huvudvärk så jag längtade typ bara till min säng hela natten, whatever nu har jag solat lite, ska ta huvudvärkstablett och duscha nu sen ska jag komma på något att göra idag. puss på det hejdå!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0