back to school

första dagen i skolan efter sommarlov [x] done!
det var inte så jätte tufft att gå upp imorse faktiskt, och i skolan var vi 40 min som vi behövde, men jag och några stannade kvar och kollade på marcus och daniel när dom spelade för alla ettagluttare, tihih. tänk att det snart är exakt ett år sen jag var en av dom där nervösa kisarna. tänkt vad mycket det hänt på bara det här året, ojojoj. men kul hare varit iaf!
nu har jag även varit iväg med pappsen och ätit och handlat min älskade drick yoghurt. imorn börjar jag nio och går till ett. juste, nämde jag att jag somnade efter skolan? det bevisar att jag är tillbaka i vanliga livet, för jag brukar aldrig somna på eftermiddagen när jag har lov, men såfort jag har skola så somnar jag så fort jag får chansen, haha. ne nu orkar jag inte skriva mer, sådetså. puss!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0