17:33:22

gårdagskvällen var bra, dock fanns det vissa grejer som var mindre bra såklart men iaf. jag fick skjuts till märsta av bror min, så jag kom i tur vilket var bra, haha. strax efter sju kom andi, självaste födelsedagsbarnet. kvällen bjöd på live musik, marcus & daniel dåra, prat, skratt osv. sen kom det vissa som var för fulla och förstörde en hel del, sprit försvann, en ipod försvann osen blev det bråk, men dom fick åka så allt blev sågott som bra igen en stund.. jag vet faktiskt inte när vi åkte från festen men men jag kommer ihåg att jag somnade på en gång när jag la mig, haha. åkte från sandra nio imorse och jag hade tur för det regna så jag slapp jobba, haha! var astrött så somna när jag kom hem också, nu har jag ätit pizza och ska fixa mig för att sen åka till märsta och kolla på film. duschen ropar, så puss!

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0