uppdatering (y)

jag vet inte vad det flugit i mig men blogglusten finns bara inte där på ett hörn som den brukar. sen har jag inte så speciellt mycket att berätta. mer än att jag har fått veta att jag fick vg på svenskaprovet, att man inte ska ta buss 585 typ från skolan för då hamnar man ute i landet ingenstans och får gå 2km, att man kan få 39,50 i dricks för bra bordsservice. och att jag är fullt beroende av en vårjacka. och sen en till sak, att jag saknar min älsklingssyster något så galet mycket. sen den glada nyheten att vi bara har en dag kvar i plugget sen är det lov! det är grymt med.
mer behöver ni inte veta! nu ska jag duscha, sen ska jag lägga mig och sova, jag är grymt med trött.

skriv något sött här

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0