underbar dag!

nu är jag hemma trött och belåten.
jag och farmor tog ju oss en vända i stinsen och eftersom min farmor är bästare än bästast så fick jag ett och annat av henne, sen fikade vi också. efter stinsen var jag med frida, johannes och jens, vi var i staden och chilla galet, skaffade mig även en ny piercing, sen träffa vi två, och jens åkte hem, sen åkte vi tre till kista och därifrån hem. nu ska jag fixa lite sen ska jag fan lägga mig och kolla andraavenyn sen film. imorgon ska jag göra några ärenden, bara så att ni vet. p&k!

skriv något sött här
Postat av: Malin

Förstår de :). Jag har precis kommit hem från friskis :)

2009-04-14 @ 22:16:45
URL: http://brunettmalin.blogg.se/

skriv det du just tänkte här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0